hemmagjort armband

Har suttit och pysslat ihop ett armband idag, blev inte så jätte fint men ändå.



Utan smink

Det är inte så ofta man ser kändis tjejer utan smink, men när jag kollade runt på peoples hemsida så hittade jag faktiskt bilder på "stars without makeup", här är några av bilderna.

Rachel Bilson  photo
Rachel Bilson

Eva Longoria photo | Eva Longoria
Eva Longoria

För fler bilder klicka här

Dagens låtar

Sum 41 - The Hell song

Imogen Heap - Speeding cars

Bettie Serveert - Lover i don't have to love

Idag kom den!!

För lääänge sedan började jag en prenumeration på FRIDA, man skulle då få en film på köpet och nu, några månader senare damp den ner i brevlådan! Så snart blir det väl film kväll...

image170

Ashley Olsen

image169

Mina nya grejor :)

image163
Röd/Rosa klänning från H&M

image164
Marinblå klänning från H&M

image165
Vita leggins från H&M

image166
Vita skor från Sko August

image167
Sminkborttagning och Mascara från NIVEA

image168
Modette tidning

Förlåt för dem dåliga bilderna

Önskeoutfit

image162

www.forever21.com

So beautiful

Jag hittade denna urfina väska på wedins hemsida, är den inte fin??

image161

Vill ha... skor!

image159

image160

www.keds.com

Kirsten dunst

image158

I'll never let go...

image157

image152

Kan en film bli bättre??

När jag får pengar.....

Ska jag shoppa så mycket jag bara orkar, jag ska köpa ny väska och annat trevligt att hänga i garderoben, loves it!


Dreams do come true!

Hilary Duff

image155

önskeoutfit

image154

www.forever21.com

Titanic

Ikväll går Titanic på tv, det är en väldigt bra film om jag ska säga vad jag tycker. Någon mer än jag som är sugen att se?

image152

vänner

image151

Sommar

image150

PIPPIS SOMMARVISA

Och nu så vill jag sjunga
att sommaren är skön,
och träden är så fina
och marken är så grön,
och blommarna är vackra
och höet luktar gott
och solen är så solig
och vattnet är så vått,
och lilla fågeln flyger
i boet ut och in,
och därför vill jag sjunga
att sommaren är min.

Och jag vill också sjunga
att fjärilar är bra,
och alla söta myggor,
dom vill jag också ha
och jag är brun om bena
precis som det ska va,
och därför vill jag sjunga
att bruna ben är bra.
Och jag har nya fräknar
och prickigt sommarskinn,
och därför vill jag sjunga
att sommaren är min.





Mischa Barton

image149

Snart är det sommar!!

Guud vad jag längtar tills det blir riktig sommmar, man har ledigt från skolan och kan bara slappa i solsängen hela dagarna, det är såå härligt. Kommentera gärna och säg vad du tycker är bäst med sommaren!


Här är lite sommar inspiration från ELLOS!

image148

puss på er och ha det så bra

Dagens låtar

Jem - Maybe i'm amazed

Youth Group - Forever Young

Sufijan Stevens - For the Windows In Paradise, for the Fatherless In Ypsilanti

Keds

image145

image146

image147

BE COOL

sugen på glass?

195939-144

Man får riktiga sommarkänslor av den här mysiga bilden!

Mina nya shorts

Igår beställde jag dem här shotsen över internet från www.hm.se

image142


rachel bilson

image140

Önskeoutfit från LaRedoute

image139

Mischa Barton

image134

Jag har blivit lite förälskad i den här fina bilden!

OC!!

image111

Jag köpte för någon dag sedan säsong 3 av OC på DVD


I mina öron

Här är min spellista just nu!

James Blunt - Fall at your feet (Acoustic)
Coldplay - Fix You
Bell X1 - Eve, The Apple of My Eye
Nada Surf - If You Leave
Youth Group - Forever Young
Dios Malos - You Got Me All Wrong
Jem - Maybe I'm Amazed (The OC Edit)
Modest Mouse - Float On
The killers - Smile like you mean it
Rachel Yamagata - The Reason Why
Imogen Heap - Hide and Seek

PS. Det är musik från OC!



i skidbacken

Nu idag ska jag åka till fjällen och åka skidor, min kompis ska förlja med (inte så kul att åka med bara mina föräldrar). Men det ska nog bli roligt, särskilt på dit och hemvägen, jag har en bärbar dvd-spelare! Så vi ska frossa i OC!!

Puss Puss

image132
Love The OC!!!

Girl Glamour

image131

www.hm.se

Gulligt

Jag hittade denna gulliga necesär från H&M kostar bara 29.50:-

image130


Fyndigt fynd

image128

Topp från H&M 49.50:-

(jag är en stolt ägare)


Summer feelings

image127
www.hm.se

Önskeoutfit från laredoute

image126

www.laredoute.se

Snyggt!!

image123

image124

image125

www.asos.com




Fina outfits!!

image120
Nicole Richie

image119
Hilary Duff

image122
Mischa Barton

RSS 2.0