Resultat

image568

Vilken tidning tycker du är bäst?

Frida
25%
Vecko Revyn
30%
Elle
15%
Solo
5%
Modette
5%
Glamour
5%
Annan
15%


Det var alltså Veckorevyn som vann! Rösta på den nya frågan!

Önskeoutfit från H&M

image567

Dagens bild

image565

Dagens sötaste

image564

OC - the heights


Vad passar hon bäst i?

image563

Paris har ju tagit bort sina extensions, vad tycker du hon passar bäst i?

Dagens bild och låt

image562


Hit eller Miss?

image561

Är Mischa's outfit en hit eller miss?

Sjuk + Desperate housewifes

Idag är jag hemma från skolan, jag är förkyld och har jätteont i halsen. Jag har tröstat mig med att kolla på desperate housewifes som jag köpte här om dagen. Jag ahr redan kollat igenom hela säsongen. Så nu måste jag ju köpa säsong 2! Jag vet att jag inte har bloggat på några dagar men jag ahr helt enkrlt inte haft tid.



image560

Simple life


Dagens bild och låt

image558

Weve had enough - Alkaline Trio

Dagens sötaste

image557

Jag älskar färgen på dem här byxorna!

Dagens bild

image556

Dagens bild

image553

Bilden är från "Top Model"

Vem bär den bäst?

image551

Sophia eller Mandy?

Dagens bild och låt

image550

Dagens låt:

Insomnia - Electric President

Dagens sötaste

image549

Dagens bild

image548

mini-shopping

Idag åkte jag och min syster en sväng till västerås, jag köpte ett par skor på skopunkten (På rea, 149:-) en väska på H&M (198:-) och lite pennor och en miniräknare på Jula.

  

Dagens bild

image543

Önske outfit från Topshop

image542

Dagens sötaste

image541

Nicole e söt som vanligt :)

Dagens sötaste

image540

Dagens bild

image538

väskor från laredoute

image537

Jag måste ångra mig...

Förrut skrev jag att jag inte var så förtjust i mischas nya hårfärg men efter att ha sett dem här bilderna måste jag verkligen ångra mig! Jag tycker verkligen att hon är supersöt på dem haär bilderna och att hon passar jättebra i sin nya hårfärg!

   

Mary-Kate Olsen

image533

Resultat

image531

Vilken TV-serie är bäst?
Ghost Whisperer
11%
Grey's Anatomy
4%
Cityakuten
0%
OC
67%
Förhäxad
4%
Vänner
15%

Det var alltså OC som vann, vilket enligt mig var helt rätt! :) Klicka här för att komma till min OC-hemsida!

Rösta på den nya frågan!



Nicole och Mischa lunchar

image530

Mischa och Nicole syndes igår på New York's Mercer Kitchen, båda var söta som vanligt :)

Dagens sötaste

image527

Mischa kan det här med kläder! :)

Dagens bild

image526

Söta kändis-hundar

image525

FLOWER POWER

image524

shoes make me smile

image523

Shopping

Nu har jag kommit hem från stan igen, jag köpte ett par jeans på JC (jag kunde inte någon bild på dem för batterit i min kamera tog slut), En Klänning från H&M och ett par lila leggins från Lindex.



Ha det så bra! /Bea

Dagens bild

image517

Heaven is a place Nearby

I entered the room
Sat by your bed all through the night
I watched your daily fight
I hardly knew
The pain was almost more than I could bear
And still I hear
Your last words to me.

Heaven is a place nearby
So I wont be so far away.
And if you try and look for me
Maybe youll find me someday.
Heaven is a place nearby
So theres no need to say goodbye
I wanna ask you not to cry
Ill always be by your side.
You just faded away
You spread your wings you had flown
Away to something unknown
Wish I could bring you back.
Youre always on my mind
About to tear myself apart.
You have your special place in my heart.

Always heaven is a place nearby
So I wont be so far away.
And if you try and look for me
Maybe youll find me someday.
Heaven is a place nearby
So theres no need to say goodbye
I wanna ask you not to cry
Ill always be by your side.

And even when I go to sleep
I still can hear your voice
And those words
I never will forget

Jag har förälskat mig i den här helt otroligt fina och sorgliga låten, den e så vacker. Du kan lyssna på den här

Dagens sötaste

image516

Dagens bild och låt

image515

Dagens bild

image514

Nicole's baby bump

image513

Nicole visar upp sin gravida mage, man får hoppas att hon ändrat på sin livsstil nu när hon e gravid.

Dagen bild och låt

image512

Hit eller miss?

image511

Vad tycker ni om Mischa's blommiga klänning?
Jag tycker att den var söt, men jag skulle nog inte
kunna ha den på mig själv, den är inte riktigt min stil.

Önske outfit från H&M

image510

Idé torka

jag kan verkligen inte komma på vad jag ska blogga om nu för tiden, jag e väldigt ledsen att det inte blir så mycket blogande men jag får inga bra ideér nu för tiden. Här är i alla fall dagens bild!

image509







Dagens bild

image508

Mischas nya hårfärg

image507

Efter att vara tillbaka i New York efter att ha spelat in  Finding t.A.T.u. i Ryssland så har mischa skaffat sig en ny look. Vad tycker du om hennes nya hårfärg? Själv tyckte jag bättre om henes ljusa lockar!

Dagens bild

image506

Willa Holland

Dagens bild och låt

image505

vem bär den bäst?

image504

CHRISTINA VS. DEBBIE

Själv tycker jag Debbie, vad tycker du?

Dagens sötaste

image503

Jag tycker att Mandy Moore verkligen är supersöt i den här fina klänningen!

Vad tycker du?


Dagens bild

image502

Nicole

image500

image501

Dagens bild

image499

RSS 2.0