(ingen rubrik)

Förlåt för den dåliga uppdateringen här på bloggen dom senaste dagarna, jag har varit sjuk och haft mycket att göra i skolan. Det har lett till att jag inte har bloggat något. Jag satte precis på lösnaglar som jag köpte igår när jag även införskffade den sista julklppen. Nu är jag klar! Efter skolan idag (vi slutade kl halv 12) så gick jag och fyra kompisar till boulevard och fikade. jag och två av kompisarna satt där ända till klockan 4. Så det blev några timmar av att bara sitta o lata sig. men det var riktigt mysigt.

/Bea

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vi hade det himla mysigt tillsammans. Skönt att bara sitta ner och prata och ha det trevligt. Hoppas att du kommer att blogga mycket nu under lovet, det ska i alla fall jag fösöka med. PussPuss

2007-12-22 @ 11:16:57
URL: http://jjosefinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0