Vänner





Dagens bild

image498

Resultat

image497

Vem är vackrast?
Lindsay Lohan
30%
Nicole Richie
4%
Mischa Barton
26%
Rachel Bilson
17%
Rachel McAdams
4%
Jessica Alba
13%
Annan
4%

Rösta på den nya frågan!!

Önskeoutfit

image496

OC - The Dearly Beloved


Sno stilen av keira

image495

Dagens bild

image494

Dagens sötaste

image493

Lilla Mischa

image492

Dagens bild och låt

image491


Grönalund :)

Igår var jag på grönan med en kompis så jag kunde inte blogga någonting, det var kul att åka karuseller o så åt vi mini doughnuts, jättegott!! Snart kommer en dagens bild och låt!

image490


Dagen bild och låt

image488


Mischas baddräkt

image485

Jag kollade på Matthew Williamson's hemsida och hittade Mischas baddräkt

Förhäxad

Igår fick jag min förhäxadbox som jag beställde dagen innan, jag har oxå beställt en ny mp3 eftersom min är trasig men den har inte kommit ännu!

image484

Nu fattas bara säsong 5, 6, 7 & 8!!

Dagens bild

image483

Dagens sötaste

image482

Rachel är lika söt som vanligt!

Dagens bild

image481

Sno stilen av Mischa

image480

Vad tycker ni om Jessicas klänning??

image479

Hit eller Miss?? Själv tycker jag Miss!!


Dagens sötaste

image478


Dagens bild och låt

image477

Dagens bild och låt

image472

Shopping på semestern

  • T-shirt från Gina Tricot "I'm the most important thing in my life"
  • Lång t-shirt från H&M
  • Svarta Leggins från Gina Tricot
  • Vita sneakers från Sko Punkten
  • 3 trosor från KappAhl

Marissa, Ryan :)


dagens sötaste

image466

Resultat

Resultatet på den här veckans omröstning!

Fråga: Vem är snyggast?

Johnny depp: 67%
Orlando Bloom: 20%
Wentworth Miller: 0%
Chad Michael Murray: 13%
Cam Gigandet: 0%
Annan: 0%

image465

Rösta på den nya frågan!!

Dagens bild

image464

Hemma!!

Nu e jag hemma igen från semestern, det var både kul o tråkit om vart annat. Jag har shoppat lite, jag lägger ut det på bloggen snart!

image463

Semester :)

Imorrn så åker jag ivåg på semester och kommer hem om typ en vecka! Jag kommer inte kunna blogga men jag kommer snart tillbax. Ha det bra och önska bra väder!!

image461


Dagens sötaste x2

image459image460
Idag fick det bli två stcken dagens sötaste eftersom jag hittade båda dessa bilder på Jessica och Cameron.

Dagens bild och låt

image458



Mischa

image455

image456

image457

underbara bilder, enligt mig...

Dagens sötaste

image454
Idag blir det Emma Watson som tar hem platsen som dagens sötaste, hon är verkligen lovely i sin enkla outfit!

Mischa's ljuvliga lockar!

image453
Mischa har verkligen världens finaste hår, jag e avundsjuk!!

Dagens bild

image452

oc

Ryan och Marissa har sex, Jimmy blir halvt ihälslagen och Kirsten köper vodka!


Vill ha!

image451
Plattform sandaler fån FENDI

Dagens sötaste

image450

Dagens bild-er

image448

image449

Marissa's freak out



I know the feeling...

Lista!

Hittade dne här listan på  Lindas blogg.

Har:

[x] mamma
[x] pappa
[ ] styvmamma
[ ] styvpappa
[ ] styvsyskon
[ ] bror
[x] syster
[ ] bror/systerson
[ ] bror/systerdotter
[x] mobiltelefon
[x] eget badrum eller det är mitt och min storasysters så inte helt eget men nästan.
[x] eget rum
[ ] swimmingpool
[ ] hot tub
[ ] gästrum
[x] dator
[x] TV

TOTALT: 9

[ ] större säng än normalt
[x] mer än 4 par skor
[x] solglasögon
[x] klocka
[x] mp3spelare/ipod
[x] ett fungerande PS2
[ ] nintendo wii
[ ] xbox som funkar
[ ] nintendo 64 som funkar
[ ] gameboy advance
[ ] gamecube
[ ] nintendo ds

TOTALT: 5

[ ] pokerbord
[ ] basketkorg
[ ] hockeyspel
[ ] biljardbord
[ ] fotbollsspel

TOTALT: 0

[x] nattduksbord
[x] stereo på rummet
[x] cd spelare
[ ] något klädesplagg från Abercrombie & Fitch eller Hollister/AE
[x] dina föräldrar har gett dig lov till kreditkort/atm kort

TOTALT: 4

[ ] jobb/sommar jobb
[x] shoppar minst en gång i veckan
[x] har dyr parfym/cologne
[x] AIM/MSN
[x] kamera/videokamera
[x] telefon

TOTALT: 5

[ ] skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[x] gitarr/trummor/basgitarr
[x] piano/keyboard
[ ] något annat instrument
[x] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[ ] haft en personlig tränare
[x] dyra smycken
[x] träffat en kändis

TOTALT: 6

[x] platt/locktång
[ ] varit i en slagbur, som är till för baseball
[x] har 1000 spänn på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i europa
[ ] varit i asien
[ ] varit i australien
[ ] varit i afrika
[ ] varit i syd-/nordamerika

TOTALT: 4

[x] föräldrarna har bil
[x] jet ski/båt
[x] husbil/husvagn
[ ] jag har en bil

TOTALT: 3

[x] hemmagjord mat nästan varje dag
[ ] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
[x] äger en videokamera
[ ] egen laptop
[x] egen dator

TOTALT: 3


TOTAL SUMMA: 39
1-23 = ghetto-kid
24-33 = vanlig
34-40 = bortskämd brat
41+ = uppeklassens snobb

Jasså...

Dagens bild-er

image444image445
image446image447

Resultat

Resultatet på den här veckans omröstning!

Fråga: Följde du OC?

Ja: 68%
Nej: 32%

image443

Rösta på den nya frågan!!

I can be your hero baby!


OC!





Söta gummistövlar!

Jag bara älskar dem här supersöta gummistövlarna från asos!! Själv har jag ett par liknande fast randiga :)

image440image441image442
Vilka tyckte du va finast?


Hit eller Miss?

image439
Vad tycker du om hilarys klänning??

Dagens sötaste

image438
Paris är sött sommarklädd!

Dagens bild

image437

Titta vad lite Photoshop kan göra!

Jag har suttit och grejat med lite bilder på Photoshop, här är resultatet

image432image433

image436image435

Jag har precis fått programmetså jag e inte så duktig, men men..

Vem bär den bäst?

image431

Promenad

Kom för en stund sedan in från en timmes lång promenad med mamma och syrran, jag blev halvt tvingad att följa med men men.. Nu ska vi fika, mums! Sen ska jag o syster åka in till stan!

image429

image426

Dagens bild och låt

image428


Hur dum är du?

HUR DUM ÄR DU?


(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta,
och därmed fått folk att titta konstigt på dig
summa: 4

( ) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
(x) du testade precis om du klarade det
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) ditt hår är/har varit blont
(x) folk har kallat dig långsam
summa: 4

(x) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
( ) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad
det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(x) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
summa: 3

( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
(x) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
summa: 3

(x) du råkar göra sönder väldigt många saker
(x) du har trillat av stolen då den stått helt still
(x) du använder ordet ''eh'' väldigt många gånger om dagen
summa: 3

Summa: 17

18 eller mindre betyder att du inte är dum!


Dagens bild

image427

Tisdag

Idag så har jag verit och ridit med min syster, det var jättekul! Jag har inte ridit på ett tag så... det va kul att få göra det. Efter det så var vi hemma hos farfar och åt lunch, det var riktigt smaskigt! Annars så har jag hållit på ganska mycket med hemsidan, den börjar sakta men säkert bli bra nu! Hoppas ni oxå har haft en bra dag!

image426

Rösta!!

Nu har jag lagt till en omröstningsmanick här på bloggen, varje vecka kommer det en nya fråga.

Veckans fråga är: Följde du OC?

Rösta!!

image425

Min OC-hemsida!!


Jag har ängnat dagen åt att göra en OC-hemsida, den är inte så fylld ännu men kolla kika gärna in!! Klicka här för att komma till sidan!

image425

Nicole Richie - Makeover

image421
image422
image423

Dagens bild och låt


image420


Vill ha!

image419

När man förlorar någon man älskar...


Tagen!

Jag har blivit tagen av Sanna och ska därför skirva sex underliga/egendomliga saker om mig själv.

1. Jag har ett beroende av att kolla på OC.
2. Jag tycker att Mischa Barton och Nicole richie är bland dem vackraste kändisarna (tjejer)
3. Och Johnny depp är absolut den snyggaste (killar)
4. Jag försökte läsa den första Harry Potter boken en gång med det gick inte!
5. jag är beroende av Lypsyl, klarar inte en dag utan det!
6. Min kanin ninus fick sitt namn genom att jag trodde att det var en tjej o hade döpt honnom till Nina.



REGLER: ( för utmaningen )
Varje person börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


Jag utmanar:
Linda
Madde
Dena
Johanna

Josie
Maria

Dagens bild och låt


image418


Vill ha!!

image417

Jag är verkligen sugen på att köpa nån av dessa supercoola OC-tröjor!!
 Vilken tycker du va finast?

www.chasermerch.com

Fynd i mammas garderob

image415

Ett par bruna skor med en söt rosett!

Dagens sötaste

image414

Jag bara älskar den här söta och enkla outfiten som Kate Bosworth har på sig!

RSS 2.0