The One With The Stoned Guy

Jag har spenderat dom senaste 4 timmarna till att plugga matte, men ändå känns det som att jag inte kommit någon vart alls. Massa ekvationer som bara rör om i mitt huvud. Nu efter att jag har bloggat lite så ska jag plugga lite tyska tänkte jag. Jag kolar lite på vänner samtidit också, det gör att jag inte blir så uttråkad. Idag i skolan hade vi idrott, redskaps gymnastik. Vi fick gå runt o göra olika saker t ex hoppa över plintar och sånt. Det var övning för om nån vecka så ska vi göra det igen fast då går det på betygen. Jag fick härom dagen reda på att jag fick VG på en teknikuppgift vi gjorde innan lovet, jag blev inte nöjd med det så jag pratde med våran lärare och han sa att vi kunde läsa igeom min text så att vi kunde se vad jag skulle gjort annorlunda. Nu ska jag öva lite tyska glosor, kasnke bloggar nått mer senare.

Kram //Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0