The Rainy Day Women


Sitter här vid datorn och kollar lite på OC samtidigt som jag bloggar, The rainy day women är ett av mina favorit avsnitt på säsong två, det och The family ties. Idag har jag varit på öppet hus på GUC, det är en gymnasieskolan i Uppsala för er som inte visste det. Det varkar som en väldigt bra skola o jag skulle absolut kunna tänka mig att gå där men det är bara det att det tar typ en o en halv timme att åka buss dit o då måste ja gö det varje morgon o varje eftermiddag. Jobbigt, jag måste lixom fundera på om det är värt det. Jag ska oxå tala om att jag e ganska irriterad på tv4 just nu, man sitter o kollar på en film o så kommer det nyheter mitt i alltihopa, what the fuck lixom. O sen när man iaf tagit sig igenom katastrofer runt om i världen o massa annat så får man inte se slutet av filmen!! Vart är världen på väg lixom?? Dom bryter för reklam o sen börjar en ny film, så man fick aldrig se vad som hände!! Oh my god, säger jag bara, ja orkar inte med tv, jag håller mig till DVD i framtiden. Då slipper man jobbig reklam o nyheter mitt i filmer. KOllar man på DVD så har man själv kontroll ifall man vill pausa lr spola. Aja nu ska ajg sluta klaga.

Puss o Kram på er!! //Bea

image743

Kommentarer
Postat av: Madelene

Men det är väl bättre att du söker till en skola som du kommer att trivas på. Pendlande kommer att flyta med sen...

2007-11-25 @ 00:14:21
URL: http://madelenee.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0