9 oktober

För ett tag sen kom jag hem från skolan, åkte hem lite tidigare för att plugga hemma. det är så svårt att koncentrera sig i skolan, så nu har jag nästan gjort klar en läsförståelse och sen tänkte jag läsa lite eftersom jag håller på att läsa en bok i engelskan. I morse såg vi på en film i skolan "Den obekväma sanningen" tror jag att den hette, den handlade iaf om mijön och klimatförändringen. Långtråkig men ganska intressant var den och våra bänkar i skolan är så hårda oxå så det är ju inte direkt skönt att sitta där i två timmar! När jag pluggat klart måste jag städa mina kaniners burar, det är inte gjort på ett tag så det e nog dax att ta itu med det nu. Det jobbiga är att dem hårar så mycket nu efterssom de håller på att få vinderpäls så hela burarna e fulla med hår (dem e utekaniner). 

Ha det så bra //Bea

 
Alfons                     Ninus

Kommentarer
Postat av: Linda

Ursch va ja hatar våra bänkar i arenan kunde dom inte va liiiite mjukare! Åh så söta dom är Kram!

2007-10-09 @ 15:26:59
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se
Postat av: patricia

Jag håller med linda, dom kunde ha gjort dom lite bekvämare så att man koncentrera sig bättre.. för nu på slutet av föreläsningarna tänker man ju inte på nå annat är hur lånt tid de e kvar innnan vi får gå.. dina kaniner är verklligen söta!! kram

2007-10-09 @ 15:33:33
URL: http://patriciamaurd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0