En liten lista :)

Jag hittade den här listan på Denas blogg.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"back to his opponent." (Från boken "Billy Elliot" på engelska, jag läser den i skolan.)

2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?

Luft.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
"Vänner" (igår innan jag gick och la mig)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
14.20 (den var 14.26)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
 "Push" (Enrique Iglesias)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Cyklade hem från stan (åt lunch med tjejerna)
 
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
I en ny H&M katalog som kom idag.

8. Vad har du på dig?
Gråa mjukisbyxor och en grönaktig tröja.

9. Drömde du något inatt?
Jag kommer inte ihåg.

10. När skrattade du senast?
När jag satt och pratade med mina kompisar efter att vi ätit klart.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

En tavla från IKEA med löv på, ännu flera tavlor och en spegel.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Inte vad jag kommer ihåg.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Rolig!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Spanglish, den gick på TV för någon dag sedan.
 
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett jättestort hus, kläder och massa saker till min familj och mina vänner!

16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om.

Kommer inte på något.

17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Ta bort all svält och alla sjukdomar i världen.

18. Tycker du om att dansa?
Sådär, jag dansade förrut men nu gör jagdet inte så ofta.

19. George Bush?
Jobbig gubbe.

20- 21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka.
Om det var en flicka så skulle det heta typ Lea eller Wilma, om det var en pojke så vet jag inte.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Det skulle vara kul att prova att bo i ett annat land.

23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Att jag kommer få leva mitt liv på nytt.

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på dom här frågorna?
Vet inte, dom som vill :)

Kommentarer
Postat av: Little darling

roligt med listor;D

2007-10-23 @ 14:52:25
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0