Myskväll

Jossan e hos mig nu, vi har precis kollat på en film och nu gör vi inget speciellt. Innan så var jag hon min kusin och åt lite mat, vi fick potatisgratäng och skinka. Det var gott. Sedan kom Jossan och hennes snälla mamma och hämtade upp mig där o sen skjutsade hon oss hem till mig. Vi kollade på Göta kanal två men fick inte se klart på hela för det var en repa på skivan så det gick inte att titta mer :) Så då kollade vi på skruva den som Beckham istället, det var längesedan jag såg den så det var kul. Vi åt chips och drack Soda Stram läsk :D


Puss och Kram //Bea



Kommentarer
Postat av: Linda

Va mysigt ni verkar ha haft det! Den filmen e bra, va länge sen jag såg den med. Kram

2007-10-28 @ 12:11:55
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0