The one with the cuffs

Sitter och kollar på Vänner, "The one with the cuffs". Jag har kollat igenom alla tio säsonger minst tio gånger men ändå så är det lika bra som första gången jag såg det, om inte bättre! Idag i skolan så intervjuade jag och linda våran person till comeniusprojektet, det blev lindas mamma som fick bli offret. Det har varit en ganska stressig dag, eller stressig och stressig men det var i sista minuten som vi hann färdigt. På förmiddagen så var vi (15 elever från vår skola i 9:an) hos en fotograf i stan. Hon pratade lite om ljussättnig på bilder och så. Det var ganska roligt att se alla fina bilder men ganska onödigt. Det hjälpte mig ju ingenting lr så. Jg lägger in lite bilder på tjejerna som jag tog inne på en toalett i skolan o några som jag tog på vägen hem från skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0