True Love Goes

Jag och sandra bestämde just att vi skulle hitta på något ikväll, hon ska komma hit lite senare o vi ska hyra någon film tänkte vi. Är det någon som har något förslag på en bra film? Annars har jag absolut inte gjort något vettit idag. Jossan åkte hem vid halv elva för hon skulle till sin farmor och sedan dess har jag suttit här vid datorn och degat. Fast det är ganska skönt det oxå ibland. Det ska bli roligt att träffa sandra, det blir inte så ofta nu för tiden (vi gick i samma klass förrut men sen bytte jag skola). Vi brukar ha kul så det blir någ det idag oxå.

Puss och Kram //Bea

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker svenska folket röstar konstigt. Fattar inte hur Sam kan vara kvar :|

2007-10-28 @ 15:50:31
URL: http://papercup.blogg.se
Postat av: Madelene

Se Die hard 4,, den är as bra... Det är verkligen fullt ös medvetslös...

2007-10-28 @ 16:01:58
URL: http://madelenee.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0