Regnet det bara öser ner

Jag sitter och kollar ut på regnet som bara öser ner utanför, inte en så jätterolig sysselsättning men jag orkar inte göra så mycket annat. Jag e typ fortfarande sjuk, fast det har gått en hel vecka nu. Jag tyckar att jag borde sluta snora snart! Dagen har bestått av att städa, först dmsög jag vardagsrummet här på övervåningen, sen så damsög jag mitt rum, jag ska försöka ta mig ork att damma lite också. Jag och mamma har suttit och beställt lite saker från Ellos, hon skulle beställa några gardiner så då passade jag på att beställa några klädesplagg. Har det hänt något spännande i erat liv idag då? Till skillnad från mitt...


Kommentarer
Postat av: Josefine

Det regnar här också, men inte alls så tunt regn, nåt duggliknande, fast regn, haha :P
Spana in min nystartade modeblogg - med det senaste nytt-alltid!
Josefine

2007-09-16 @ 18:00:05
URL: http://josefinesmode.blogg.se
Postat av: patricia

Jag har oxå städat mitt rum idag.. inte allt för roligt. Men de måste ju göras! Cs imorn !

2007-09-16 @ 18:15:48
URL: http://patriciamaurd.blogg.se
Postat av: Sandra(Du vet)

Städade också mitt rum igår(fastän jag började i onsdags) Det är inte det roligaste direkt...puss

2007-09-17 @ 16:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0