"If you want to receive e-mails about my upcoming shows, then please give me money so I can buy a computer."

Igår var jag, linda o madde hemma hos patricia, vi åt o hade det mysigt. jag lägger upp bilder nångång under veckan. Det ville tydligen inte funka idag. Imorrn tar jag o patricia tåget till stockholm för att shoppa lite, det ska bli kul. Snart ska jag ta o hoppa in i duschen, sen blir det nog krypa ner i sängen o kolla på Vänner. Skaförsöka somna i tid eftersom jag ska ska orka upp imorrn.  Here's some pics of meesh out and about. Älskar hennes fläta i håret :)

image846


Kommentarer
Postat av: Josefin

kul att höra att du och patricia har kommit varandra nära igen!

2008-02-20 @ 23:47:26
URL: http://jjosefinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0