Move along, move along like I know you do

Nu när det är skola igen akn det bli lite luckor i mitt bloggande ibland, jag försöker att uppdatera så ofta jag kan men mycket av min tid kommer nog gå åt till att plugga nu eftersom jag ahr mycket att göra. Nu tänkte jag gra klar en TV-serie recention som jag håller på med i tyskan. det är lite knepigt, tyska är svårt men jag gör så gott jag kan :) Snart får vi nog reda på rtesultatet från nationella provet oxå, hoppas det inte gick allt för dåligt. Annars blir et nog lite bloggande o så ikväll. Har inget planerat så då brukar det bli att man sitter en del framför datorn. Ha det så bra!

Klicka för stor bild


Kommentarer
Postat av: Sandra(frommyowneyes)

du är ju ialla fall, bättre på tyska än mig:D Min lärare bokstavligen hatar mig :D kram

2008-02-25 @ 17:21:53
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0