So no one told you life was gonna be this way

Nu är jag hemma igen från bion, filmen var väldigt bra. det var lixom lagom mycket action i den. Maten på kinaresturangen var oxå god, dyr men god. Det resulterar i att denna dag vart lyckad, yeeey! Nu ska jag nog ta o kolla lite på Vänner, fast jag känner oxå för att kolla på OC. Vet inte vilket det blir men aja. har inte så mycket mer att skriva så det får bli lite bilder på Meesh i hennes nya hårfärg :)

Click to view full size image Click to view full size image

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hade jättetrevligt nu ikväll gumman, det måste vi göra om snart igen :D kram

2008-02-22 @ 21:17:08
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Måste tillägga en sak, Micha byter ju hårfärg hela tiden, värsta kameleonten :D men den nya var jättefin :D

2008-02-22 @ 21:17:46
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0