I'll be there for you

På siståne har det inte alls blivit mycket bloggande, jag har inte haft ork eller lust. Har varit sjuk i några dagar nu, feber o förkyld o så så jag har typ bara legat på soffan dom senaste dagarna. Därför kommer jag inte kunna gå till ksolan imorrn vilket inte är så bra eftersom vi har massa föreläsningar o så o dom är inte så bra att missa. Dom kommer nog prata en del om gymnasievalet oxå. Jag vet inte riktigt vilket gymnasieum jag ska gå, jag har några jag väljer mellan men jag har fortfarande inte bestämt mig. Jag tror det är idag man kan börja söka. Nu sitter jag och kollar på vänner, säsong fyra "the one with the jellyfish".

Kram //Bea

image800

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan börja söka så fort man har fått hem koden i brevlådan.

Krya på dig
KramKram

2008-01-08 @ 21:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0