Right back where we started from

Just nu sitter jag och äter frukost, vi har hemstudiedag idag så snart ska jag dyka in i allt pluggande. Det är inte så lockande men man måste ju. Jag ska försöka göra så mycket som möjligt nu i början av terminen så att jag inte behöver göra så mycket i slutet, som förra terminen. Då gjorde jag tre steg på dom sista två veckorna, men jag nådde målet o fick mitt MVG. Igår lånade jag massa böcker som jag tänkte börja läsa idag, man ska läsa fem böcker i det här blocket i svenskan, snacka om jobbigt! Men det är väl bara o sätta igång så att man får det gjort någon gång.

Kram //Bea

image802

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är värd det där MVG:et. SÅ som du kämpade där i slutet utav terminen.

2008-01-10 @ 10:23:27
URL: http://jjosefinn.blogg.se
Postat av: Josefin

SVAR: Det är kul att man kan hålla lite kontakt med dem innan de kommer.

2008-01-10 @ 10:39:02
URL: http://jjosefinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0