With tears comin down

Igår vart det inget bloggande, efter skolan så tränade jag på gymmet och sen hade jag linda och jossan myskväll hemma hos linda. Vi åt glass och kollade på Titanic. Linda grät som en liten barnunge hela filmen o jossan o jag skratta åt henne typ hela filmen :) det var iaf väldigt trevligt. Idag har jag städat och ridit, jag storstädade mitt rum så nu blänker det här inne. På eftermiddagen åkte jag och min syster och red, det var riktigt kul o skönt att komma ut i friska luften.

Puss och Kram //bea


Kommentarer
Postat av: Josefin

en supermysig kväll som vi verkligen måste ta och göra igen. glassen var toppen och filmen helt ockej, linda gjorde den helt klart aningens bättre.

2008-01-26 @ 17:38:41
URL: http://jjosefinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0