You've got me all wrong

Det här blir nog sista inlägget på en vecka, jag åker till Falun imorrn och i helgen ska jag åka och åka skidor. Jag kommer blogga förfullt när jag kommer hem sen men jag har ingen dator när jag är borta. Nu håller  jag på att packa deet sista och kolla på OC, kollade just på sista avsnittet, riktigt sorgligt. Får en klum i halsen där hallejuha börjar spelas. O sen börjar kirsten gråta o det gör ju inte saken bättre. O på toppen av det så åker ryan iväg med teresa och marissa står och väntar på skjuts precis som i första avsnittet på säsongen. Aja nu ska jag ta o fortsätta packa så att jag blir klar någon gång :)

Kommentarer
Postat av: maria

Vad kul att åka skidor :)

2008-01-27 @ 20:25:14
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0