Hold your breath now it's stacking up

Jag har inte bloggat sen i torsdags upptäckte jag just, vet inte riktigt varför mne jag har varken haft tid eller lust men nu är det ju påsklov o då har man ju all tid i värden, nästan.  På torsdag bär det av upp till Sälen för att åka skidor. Patricia ska åka med så det ska bli kul, vi hade kul sist hon var med oss dit. Vi både åka skidor och snowboard är det tänkt. Det är särskilt kul eftersom vi är så jämnduktiga. Vi ligger lixom på samma nivå.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta och hitta på, det var ju fint väder nyss men nu drog det in massa moln o det typ snöar lite ibland o blåser som fan. Inget kul vara ute väder men kanske blir det nån liten prommis eller nått för att få lite luft.  Lägger in en video med låten "dirty little secrets" med världens bästa The All-American Rejects!



L O V E

Kommentarer
Postat av: Patricia

Det kommer nog att bli jättekul, längtar till Torsdag! Puss älskar dej =)

2008-03-22 @ 12:43:16
URL: http://patriciaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0