I can't take it

Just nu sitter jag i skolan, jag o patricia försöker döda lite tid tills det är dags att åka till Mc Donalds. Vi ska på en gruppintervju för sommarjobb där. Vi får hoppas att det detgår bra och att man inte blir allt för nervös. Jag har en tedens att bli det o sen bara sitta där tyst men så får det inte bli. Måste ta mig i kragen.

Idag har varit en ganska seg dag i skolan, har läst lite och jobbat matte men fortfarande inte läst ut den jäkla boken. Men det hjälper ju inte att bara säga att manska läsa ut den har jag märkt. Skulle redovisa engelska idag oxå men det blev inte så eftersom vi inte var redo eftersom engelska läraren inte tyckte vi hade skrivit tillräckligtr mycket. Så nu måste jag skriva till litre grejer o sen får jag redovisa det veckan efter påsklovet.

Kommentarer
Postat av: Anne

Lycka till med intervjun.

Puss
Mamma

2008-03-18 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0