It feel like somethings just missing inside

Måste bara börja med att säga att jag tyckte inte att det var rätt låt som vann melodifestivalen igår. Hoppas bara att det inte går skit för henne i belgrad. det är väl en hyffsat okej låt men jag jag gillar inte helheten av henne och låten och henne översminkade fejs. Aja, vad kan man göra å det.. inget ne precis så varför hålla på o haka upp sig på det.
idag har jag varit duktig iaf, har gjort klart hela SO uppdraget som ska vara klart på tisdag. Då kan jag lämna in det imorgon, MÅNDAG!! jag tor det blir första gången jag lämnar in något före då det måste vara imlämnat :) var precis ute hos min små gullepluttar.. Ninus fick hoppa runt lite i kopplet och alfons fick skutta lite i hagen. Skönt för mig oxå o få litefrisk luft efter allt pluggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0