I've been here before, and I don't care where I'm going

Det blev ingen promenad igår men däremot så gick jag en sväng idag. var väl ute en 40 minuter med The All-American Rejects i öronen, undeerbart. Vädret var fint oxå har varit soligt hela dagen. kollade precis på några avsnitt av Greys Anatomy säsong två. Riktigt bra är det. Jag längtar tills imorrn för då ska vi åka till IKEA behöver förvaring att ha i min garderob typ till skor o sånt. Vill även att vi ska köpa nya rälsgrejer till mitt skrivbord som har varit trasigt et tag. Måste plugga lite oxå under nästa vecka. Måste ligga i fas tills lovet är slut så det inte blir för mycket att göra då. Nu ska jag gå ner o fixa mat.

Click to view full size image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0