Stab my back

Det blir dåligt med bloggande nu märker jag, men jag har íngen lust att blogga o då blir det ju inte av att man gör det. Har inte mått så bra dom sista dagarna heller, typ ont i halsen o så så då har jag mest tagit det lugnt. Såg nyss på filmen She's the man med Amanda Bynes, blir så himla glad av den filmer. Både rolig och romantisk, precis så som jag vill att filmer ska vara.Plus att Channing Tatum är utan tröja mycket i den oxå, yummy ;)

Imorrn blir det väl mest packande o så eftersom vi åker till sälen på kvällen. Ska åka skidor o så över helgen. Ska bli ganskla kul eftersom Patricia ska förja med. Vi ska nog åka lite snowboard oxå vilket alltid e kul :)

image906

Kommentarer
Postat av: Dena

åh ja håller med om allt, de är en av mina favorit filmer! rolig och romantisk: som de ska va ;D
åå ja vet ja döör han är typ utan tröja hela tiden :O så yummieyummie

2008-03-26 @ 21:09:47
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0