Jag är tillbaka

Nu var det två veckor sedan jag bloggade, det har bliivit en liten paus men det behövdes nu känner jag mig äntligen lite sugen på att blogga.
Idag har jag o ÄlsklingsLinda varit i Västerås och shoppat, det har varit riktigt kul o jag har gjort av med en del pengar. Nästan för mycket om jag tänker så här i efetrhand, men jag ångrar definitifvt inga av mina inköp. Men när man lever på 1050 kr i månaden så kan det bli lite tajt ibland. Jag har iaf köpt, ett par jans och en klänning på Gina Tricot, ett par jeans shorts på Cubus, ett par skor på DinSko och en Elle tidning. Lägger kasnke in lite blider på det jag har köpt senare, men jag får se.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan att inte skorna fanns i min storlek i svarta!!! Puss älskar dig vännen!

2008-05-02 @ 17:47:47
URL: http://lindahelana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0