Saknar du OC?

image202

Jag har hitat en bra video med klipp från OC, för att se den klicka här.

på tv

image201

Ni missar väl inte Project runvay ikväll?

Dagens sötaste

image200

nyhet i min samling

I fredags beställde jag ännu en OC box till min lilla samling, nu ska bara säsong 4 komma ut på DVD så är min samling av OC komplett. Jag är fortfarande sjuk så idag har jag legat i soffan och kollat på OC hela dagen, ganska skönt att bara vara men jag hatar att vara sjuk!

Ha det så bra /bea

image199


KEIRA KNIGHTLEY

image198
 Två bilder av Keira från Vogue
Se flera bilder här

Önske outfit

image197
www.hm.se

Kate Hudson

image192

Dagens sötaste!

image191
 Jag bara älskar den här supersöta vita
klänningen som är såå fin på Kate Hudson.
Ge mig!


Hemma igen!!

Nu är jag äntligen hemma igen efter en vecka i England. Det har varit både roligt och tråkigt där borta, och det är ju alltid skönt att komma hem! Familjen jag bodde hos var jätte trevlig, dem passade upp på mig så jag kände mig verkligen välkommen. Det dåligaste med resan var nog maten, det käns som jag inte ätigt riktig mat på evigheter. Skolan hade den värsta maten! En dag åt jag en fralla med riven ost till lunch!! Dem var väldigt onyttiga också, godis, bakverk och cola till maten varje dag.

Ryan - marissa

image190


önske outfit

image189
www.hm.se


Dagens sötaste

image188

Jag valde denna bild till dagens sötaste på grund av dessa söta hundar,
men Paris mjukis-kläder är faktiskt också väldigt söta.
Det ser skönt ut!

Lindsay Lohan


image187

Shopping

idag köpte jag en ny väska när jag var på stan med några kompisar, jag fick även shortsen idag som jag beställde för ett tag sedan.

image184


Dagens sötaste

image183

Jag tycker den här fina outfiten verkligen var värd en dagens sötaste
eftersom klänningen verkligen är ursöt. Mischa är jättefin i den
och matchar självklart med ett par söta sandaler.

Ashley Olsen

image182

Dagens sötaste

 
image180

Jag gillar den här ganska enkla och vardagliga
 outfiten som rachel har på sig på den här bilden.
Jag gillar hela kombinationen av shorts, linne
och den stora koftan.

Dagens sötaste

image178

Jag bara älskar den här fina blek
gula klänningen och hilary passar i
den jätte bra, jag skulle helt klart kunna
 ha den här på mig!!

rachel bilson

image175

RSS 2.0