Det blir inte så mycket bloggande

På siståne har det inte blivit så mycket bloggande för min del, jag har varken haft tid eller lust. Men jag ska försöka bättra mig, idag var det skola ige..hatar måndagar. Vi hade orientering på idrotten så nu har jag ont i hela kroppen. Nu på kvällen så var det något himla informationsmöte om gymnasievalet på Westerlundska som man fick lov att gå på (höll på att somna) väldigt tråkit!! Försöker nu att städa lite i mitt rum, det e väldigt stökit! Men jag kommer typ ingen vart, jag e sån som inte får tråkiga saker gjorda så snabbt, jag skjuter lixom upp det. Nu ska jag kolla lite på vänner eller OC tänkte jag, ha det så bra!

/Bea


Kommentarer
Postat av: Linda

Då är vi två! :P Kram

2007-10-02 @ 15:34:53
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se
Postat av: Sandra(du vet)

Nej, vi är tre :b Puss

2007-10-02 @ 16:04:27
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0