Stackars lilla apa


Olivia Wilde i Summer/Fall 2008 Cosmopolitan Style and Beauty Magazine



Igår åkte jag hem till Linda en sväng på eftermiddagen, vi var ute med deras hundar och kollade på film. Det jobbiga med oss är att vi typ aldrig kommer på nått o gö, vi har extremt dålig fantasi många gånger, så igår lekte vi lite med lindas godsedjursapa t ex, fast det slutate inte så bra. Apans arm gick av o sen kastade jag ut den genom fönstet. Då fastnade den på taket  o linda fick peta ner den med en typ gardinstång lr nått :)

Nu tänkte jag iaf gå o äta lite frukost, jag tror nog att jag ska kolla på nån film samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA!! JO men vi hade ju massa bra ideér så som att lära oss franska o killa dig under fötterna o allt! :P

2008-08-15 @ 12:01:28
URL: http://cookiecrunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0