Västerås

Henrik Halvarsson » German Glamour » 1
Bild från: LundLund



Igår for Linda och jag till västerås vid 9 tiden, halv 10 hade jag nämligen mentorsamtal på min nya skola. Jag var lite nervös innan men när man väl var där gick det väldigt bra, hon informerade mig bara o lite så. Linda hade ochså sitt mentorsamtal igår men hon hade inte förrän tjugo över ett, så under tiden gick vi lite på stan, åt lunch o så. Jag köpte faktiskt ett par byxor, en t-shirt och en fejk-skinnjacka. jag lägger nog ut bilder under dagen.

Och på tal om dagen så ser det ut som om det kommer bli en regning dag, visserligen tycker jag att hösten kan komma nu när man ska börja skolan men det behöver ju inte regna varje dag lixom. Jag har inga planer för dagen, jag ta den som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0