Ain't got no patience so let's go

På måndag bär det av till Falun med skolan, ska både bli kul och lite jobbigt. Vet inte riktigt ifall jag vill eller inte, fast jag ahr ju inte direkt något val. Jag måste ju åka med :( Helgen efter åker jag till husvagnen för lite skidåkning, jossan ska följa med oxå så det ska bli riktigt kul. Jag har inte åkt skidor på ett tag så det ska bli roligt, det är kul o åka skidor, jag har gjort det sen jag var liten.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta och hitta på, ska nog sätta på ett OC avsnitt lr nått o skriva en packlista. Måste ju packa imorrn, det är egentligen ganska kul o packa, men det e inte så roligt att packa upp när man kommit hem. Det brukar ta mig ett tag att göra det, jag måste oftast samla lite kraft (typ i en vecka) för att orka ta tag i att packa ur en väska. Det brukar bli så att den får stå ouppackad på mitt golv ett tag.

I'm feeling Yummy head to toe (you see me)
Ain't got no patience so let's go (you see me)
Look, I'm diet drama
Wanna spend the night? Don't bring pajamas
Man there's so much heat beneath these clothes (you see me)
I know you've been waiting but I've been off making babies
& like a chef making donuts & pastries
It's time to make you sweat
Sex & sugar is the flavour
Ovens & beaters & graters
Beats made of bongos & shakers
It's time to make you sweat

Denna låt har totalt fastnat i min hjärna!!



Uppdatering!! Det blev inte OC utan filmen "Skipped Parts"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0