Vad ska en rubrik vara bra för?

Det är svårt att hålla i det här med bloggandet när man har annat för sig. Men jag gör helt enkelt så att jag bloggar när jag har tid och lust. Just nu sitter jag och gör ingenting. Borde kanske plugga eftersom vi har prov i historia nästa vecka, men jag sitter här och väntar på GossipGirl istället.

Nu i veckan har jag gjort om i mitt rum. För några veckor sedan tapetserade vi om o i torsdags var vi på IKEA. Jag köpte ett nytt skrivbord och en hylla o lite andra småsaker. Jag blev jättenöjd med hur det blev. Mitt andra skrivbord var så stort och klumpigt men det nya är litet så det tar inte så mkt plats. Det enda problemet som uppstod var all förvaring som försvann. Men jag har slängt mycket o så så det löser sig nog. Det enda jag tkr fattas i mitt rum nu är gardiner och lite mysiga kuddar. Sen är jag nöjd. Nu ska jag nog ta o läsa igenom våran suerroliga historiabok innan jag ser på tv. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0