Jag älskar mitt duntäcke

Idag hade vi samhällsprov på förmidagen som jag var tvungen att gå på, så efter det hämtade pappa mig i skolan och jag fick komma hem o krypa ner i soffan igen. Så nu sitter jag här invirad i mitt sköna duntäcke. jag har just läst några sidor i en bok som jag läser på svenskan. Den ska vara klar nästa vecka så det e bara o  läsa på. Annars brukar jag inte läsa särskilt många böcker. Ajg läser kasnke två böcker per år om jag inte gör det i skolan. Jag tror det beror på att jag inte hittar nån bok som jag verkligen tycker om o en blir jag lätt uttråkad av att sitta o läsa. Nu ska jag plugga lite företagsekonomi, vi har prov imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0