You can stand but you have no ground

Det blir dåligt med bloggandet, men skolan tar upp väldigt mycket tid. Men jag har faktiskt saknat att blogga nu så nu hoppas jag att jag ska hinna med att uppdatera i alla fall något varje dag.

Idag var vi i Stockholm med klassen, vi gick först i gamla stan sen tog vi färjan över och gick på skansen och kollade på de gulliga djuren. Vädret var däremot inte det bästa. Det småduggade typ hela dagen, det var inte så mysigt alls. När vi gått där i några timmar så tog vi färjan tillbaka, o så fick vi lite tid att gå i affärer o sen tog vi tåget hem. Väldigt stressigt var det, många tider att passa. Skulle vilja åka dit nån helg o shoppa då man har all tid i världen.

jag hittade lite grejer på Monki och Topshop men hann inte prova så mycket så det bliv inget köpt. Det var lite synd, det är ju inte direkt varje dag man är i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0