Nya skor!

Jag har varit i stockholm idag och shoppat lite! Jag köpte två par skor och en tunika. Här är bilder på skorna, tunikan kommer senare! Puss på er!

image117

image118

TV-series obsession!

Jag är helt besatt av alla superbra TV-serier! Jag kan bara inte få nog!

Här är min samling!





Förhäxad säsong 1,2 & 4
The simple life säsong 1,2 & 3
The OC säsong 2
Vänner säsong 1-10


TV-serier jag vill ha!!



The OC säsong 1 & 3
Förhäxad säsong 3, 5, 6, 7 & 8


Fina toppar!

image95

image96

image97

www.planetfunk.com

Under 100-lappen!

image93
Shopping på www.hm.se för under 100 kronor!

Fabolous shoes!

image94
Jag hittade dessa elt underbart söta Dolce Vita pumpsen på www.barefoottess.com. Jag skulle helt klart kunna låta dem pryda mina små fossingar!

Sjuk!

Jag är sjuk... Det är en av anledningarna till att jag inte bloggat så mycket på sistone!

önske outfit!

image92

Shorts från Prada
Top från Fendi
Pumps från Pedro Garcia
Väska från Miu Miu


Önskelista!

image91

Klänning make over!

Här är en klänning som jag sytt själv av en annan klänning, typ som en make over!

image89

Baby Boom!

image82
Jennifer Garner med dottern Violet, 15 månader.

image83
Brad och Agelina är ute och går med döttrarna Zahara, 2 år och Shiloh 9 månader.

image84
Patrick Dempsey gosar med sina tvillig söner.

image85
Tori Spelling och Dean McDermott har nyligen fått tillökning bestående av en liten kille vid namn Liam Aron McDermott!

Bikini frossa!

image80

1. H&M 177,50:-
2. Ellos 228,50:-
3. Ellos 248:-
4. H&H 227:-
5. H&M 196:-
6. Ellos 349:-

www.ellos.se
www.hm.se



Ännu ett par superbrillor!

image78

Det är något som gör att jag lätt fastnar för stora solbrillor! Jag vet att jag e lite tjatig men jag kan inte låta bli att sätta ut en bild på dessa översnygga solglasögonen från dior! Dem är nog däremot inte så snygga för plånboken, någon som vet någon billig kopia?

supersnygga brillor!

image77

Hittade bilden på google så jag vet tyvärr inte säkert vad det är för märke, men jag tror det är ett par Linda Farrow.  Och sjukt snygga är dem!!

Kate moss!

I denna VOGUE tidning får man ett litet sneak peak på Topshop´s nya kollektion med Kate moss i spetsen!

image76

Vår!

Jag har varit ute och tagit några fina vår bilder för att få lite vår-känsla!

image71

image72

image74

image75


Always fabulous!

Jag förstår inte hur hon alltid kan se bra ut! Fast kanske skulle jag också göra det om jag hade råd med en egen stylist.. Men jag tycker ändå att hon har världens bästa stil!
Här är några fabulous bilder!

image63

image64

image65

image66


underbart...

Helt underbar!
image62
www.ginatricot.se

isglass och torra naglar!

När jag kollade runt lite på asos.com såg jag dem här underbart söta isglass formarna! Dem är bara för söta!

image60

Jag hittade även den här lite coola nagellackstorkaren i form av en apa!

image61

www.asos.com

Senaste inköpet

image57

Jacka H&M
Marinblå jeans Ginatricot


image58
Scarf Ginatricot

image59

Diadem Ginatricot

Söt vår-klänning från h&m

image56

www.hm.se

Så sött!

image54

Dem underbart söta små portmonnäerna finns att köpa på www.asos.com


Drömmar...

image51

image53

image52

Skorna är från www.asos.com och klänningen från www.laredout.se

Blåbärsmuffins med grädde!

image49 
 
 
Ingredienser ca 20 st. :
  • 150 g smör eller margarin
  • 1 1/2 dl strösocker
  • 2 ägg
  • 3 dl vetemjöl
  • 1 tsk bakpulver
  • 2 dl blåbär eller andra valfria bär
  • Garnering:
  • vispgrädde
  • bär

  • Så här gör du:
    Sätt ugnen på 200 grader. Rör matfett och socker pösigt. Tillsätt äggen ett i taget. Rör om kraftigt. Blanda mjöl och bakpulver och vänd ner. Rör till en jämn och smidig smet. Ställ ut muffinsformar på en plåt, eller smöra ett muffinsbleck. Fördela smeten i formarna och bären i smeten. Grädda muffinsen i nedre delen av ugnen i cirka 15 minuter. Ta ut dem och låt dem svalna på galler. Med en klick vispad grädde och färska bär på toppen förvandlas muffinsen till smarriga minibakelser.

     














    Receptet är från www.icakuriren.se

    Hello kitty!

     
    image46

    Jag såg idag när jag kollade runt på www.hm.se att dem har fått in jätte söta små barnkläder från Hello Kitty! Jag bara fick lov att skriva om det för dem var så söta!

    Önske outfit från H&M

    image45

    Shopping!

    Guuud va jag vill åka och shoppa, typ handla kläder för alla min pengar, nerå men det är så mycket som jag har kommigt på att jag vill ha och jag har faktiskt inte varit och shoppat så mycket på sistone. Hoppas jag får med mig någon kompis till typ västerås eller uppsala! Jag bara längtar efter att få lägga vantarna på alla snygga plagg! Jag tror att jag ska slå till med ett par jeans, någon ny skarf och kanske en ny väska, vi får se!


     


    Vad hände?

    Paris sågs nyligen i denna inte så vackra silvriga outfit, och jag undrar bara en sak! Varför är hennes ansikte sååå mycket vitare än resten av kroppen?
    image44

    Ljuvliga lockar!

    Jag måste bara skriva om något som poppar upp i mitt huvud ganska ofta nu för tiden, paris hiltons hår i house of wax! Jag bara älskar den lockiga frisyren såå mycket, jag skulle göra nästan vad som hellst för att få sånt fint hår! Jag gillar lockigt hår över huvud taget, även om jag inte har det själv.. Men jag önskar verkligen att jag hade självlockigt hår!


    image43
    Bild på paris hilton från filmen, house of wax!

    oversize!

    image42

    Jag älskar dem superheta "oversize" väskorna, dem är helt underbara! Inte bara är dem sjukt snygga men man får plats med allt en kvinna kan tänkas behöva i dem!

    Miu miu + lindsay lohan = sant

    195939-40
    Miu Miu har andvänt kändisen Lindsay lohan i sin campanj, supersnygga bilder! Gå in på www.miumiu.com

    Hemstudiedag

    Idag har vi hemstudiedag, det betyder att vi sitter hemma och pluggar antingen med dem vanliga ämnerna eller med uppgifter vi får av lärarna. Det är ganska skönt eftersom man får sovmorgon!

    Så idag har jag läst om 1:a världskriget och jobbat lite matte, och klockan är ju bara halv tio så jag har mycket tid på mig! Tänkte annars ta det lite lungt när jag är klar med pluggandet.

    Ha en jättebra dag!

    Inte utan min...

    195939-35
    Nicole richie ses ofta i den här super snygga "citron" färgade väskan!

    image36
    Jessica simpson tycks också ha fastnat vid en och samma väska!

    Hemma igen!

    Nu är jag hemma igen efter en ganska rolig men intensiv vecka i falun!

    RSS 2.0