Dagens Bild

Image and video hosting by TinyPic
Taylor Momsen i Cosmo Girl

Rockin Around The Christmas Tree

I Lördags blev alla julklappar köpta när jag Linda o Jossan var i Västerås, kvällen innan sov vi kvar hos linda. Madde kom över på kvällen oxå, vi hade jätteroligt. det var särskilt roligt o träffa madde eftersom hon nu mera bor nere  i skåne o är bara här på loven.  Igår städade jag och bakade väldigt mycket julgodis, men det var roligt. Idag ska jag städa ännu mera och sen kommer tjejerna ikväll. Nu ska jag nog gå och äta lite frukost.

Det var länge sedan

Nu var det länge sedan jag bloggade, men jag ahr faktiskt mina skäl. Skolan har varit väldigt stressig och jag ahr haft många prov, jag ahr inte hunnit gjort mkt mer än att plugga, äta o sova. Sen så är min dator otroligt seg o jobbig nu så jag orkar inte riktigt sitta vid den så mycket. Men nu under lovet ska jag troligtvis hinna blogga lite mer. Imorrn är sista dagen innan lovet, vi har inte ens några lektioner utan ska fika med våra värare bara. Sen får vi åka hem o ha lov. det ska bli skönt. Nu ahr jag klarat en av sex terminer på gymnaset.

RSS 2.0