Inspiration

36466-2097

M-K inspirerar

(ingen rubrik)

har varit hemma idag oxå, mår lite bättre men har fortfarande feber. Jag ahr orkat plugga en del idag på eftermiddagen. Jag har gjort lite No, vilket är väldigt behövligt. Förmiddagen spenderade jag framför tv:n, ganska uttråkande men vad gör man när man inte orkar annat. Nu ska jag gå o ta en dusch ♥ Puss

Cute Cute

image927

Sjuk

Är hemma från skolan idag eftersom jag inte mår nå bra, har feber o så. Sova och titta på Greys Anatomy har stått på mitt schema men nu tänkte jag försöka få lite plugg gjort. Om jag orkar. Missar engelska nationellt prov idag i skolan, det är sista delen där man ska skriva en uppsats. Men jag får väl göra det när jag är frisk igen. ♥ Puss


Study Study

Just nu sitter jag och äter frukost, jag har hemstudiedag så jag ska plugga hemma istället för i skolan idag. Väldigt skönt o jag får typ mer gjort hemma än i skolan. Jag måste iaf läsa ut min bok idag, har hållt på med den ett tag nu. Den är asjobbig o är skriven i värsta jobbiga språket. Men jag har inte så jättelångt kvar nu iaf.

Click to view full size image

Fint från Cocoo.se

Jag föll direkt för dessa urfina armbanden med fina budskap. De är bara helt underbara och jag tror devinitivt att jag kommer att införskaffa mig ett. Färgen jag gillar mest tror jag är svart men alla var väldigt fina. Armbanden kostar 165 kr styck, klicka här för att komma till Cocoo.se Hade tråkit så det fick bli en fin prick grejimoj runt de fina armbanden :)

image925


Dessa är mina favoriter av nyheterna bland ringarna, jag gillar ganska stora stilrena ringar så dessa föll mig bra i smaken, de kostar 125-165 kr styck.

image926

Dagens bild

Click to view full size image

You and Me

Madde är här, vi har just ätit pizza och kollat på Legally Blond 2. Riktigt mysigt, nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men nått får vi väl hitta på. Idag ahr jag varit ute och städat hos kaninerna, det behövdes :) jag ahr oxå suttit o hållt på o hjälp pappa med lite jobb grejs, jag fick betalt 100 kr timmen oxå så det var ganska bra, tjänade 300 kr :D Nu ska jag vara lite social här tänkte jag, puss
 

195939-924

Bikini Babe

image921


Gillar Mischas bikini väldigt mycket, fina färger o fint mönster. Den ser lite Pucci ut men jag vet inte vad det är för märke.

Dagens för att fördriva tid

För att fördriva lite tid så snor jag denna lista (hoppas det är okej) av Emma.

Dagens humör:
Joådå, helt okej
Dagens borde: Duschade i badhuset efter att vi simmat
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Mjukismyxor o en grå långärmad tröja
Dagens planer: Kolla på Topmodel :)
Dagens materiella vill ha: Nya kläder!!
Dagens längtan: Till sommerlovet
Dagens fundering: Har inte fundwerat på något spec idag
Dagens beroende: Lypsyl
Dagens tråkigaste: Den jäkla PISA undersökningen som tog upp hela min förmiddag
Dagens personer: Hmmm.. Får bli min syster Alexandra för att hon bakade kladdkaka idag :D
Dagens irritation: Internet som slutade funka tidigare idag
Dagens låt: Life is short - Butterfly Boucher

there's my pink sky

image920

F ö r  a t t  h i m l e n  b o r d e  v a r a  r o s a .

Mischas nya hår

Click to view full size image


Enligt mig passar hon bättre i den här färgen än den väldigt väldigt blonda hon hade nyss, men jag vet itne om jag gillar luggen allt för mycket, gillar hennes hår bäst som hon hade under OC tiden a la säsong tre.

When darkness turns to light

Varför fucking snöar det i April?? Ja snöat har det gjort hela dan tills det för att tag sen lagam till att jag skulle cykla hem övergick till regn, lr snöblandat regn. Jättemysigt väder att cykla i o jag blev ju inte ett dugg blöt. Linda jag o Patricia var och simmade idag, dwet var skönt. Typ alltid skönt o simma eftersom det inte är jobbigt o svettigt på samma sätt som dom flesta andra sätt man tränar på. Köpte en ny mascara oxå, hoppas att den är ba, rosa avr dn iaf, rosa o fin :)

UPPDATERINTG: Det är inte själva mascaran som är rosa utan det som den ligger i, burken lr vad man ska säga :)

LoveLoveLove



Åhh jag äslar den här låten, den är bara för underbar. det fick bli en greys video eftersom jag inte hittade någon musikvideo till låten.

CuteCute

image918

Dagens bild

image917

Todays Inspiration

image916

Yeah the cookie crumbles but in who's hand?

Här kommer några av bilderna vi tog på studsmattan i lördags. På förrsta bilden är jag, på andra så är det madde som flyger så fint, på tredje bilden så hoppas jossan o jag. Sist men inte minst har vi jossan :)

image914

image915

I can't keep up and I can't back down

Ja då var man hemma igen då, lr jag har var hemma ett litet tag nu. Sov hos jossan inatt trevligt trevligt. Igår hoppade vi studsmatta o tog lite bilder (lägger upp dom här på bloggen lite senare). Madde avr med oxå det var riktigt kul. Nu idag har vi typ kollat på OC, hoppat ännu mer studsmatta :) och sett på  Pirates of the Caribbean hemma hos madde. Imorrn är det skola igen, blää på det o jag har inte läst ut min bok, faan oxå.. Men jag har faktsikt inte var hemma nått typ. Nu ska jag iaf ta o städa, mitt rum behöver en storstädning så det e bäst att sätta igång.  ♥

Dagens bilder

Click to view full size image Click to view full size image

Underbara bilder på mischa från tidningen Evening Standard


So I'm gonna have to drive all night

Ojoj, nu blir det inte så mycket bloggande. Jag har typ aldrig lust att blogga längre men jag vill ändå inte sluta blogga. Det dyker ju iaf upp inlägg lite då och då. Igår var jag hemma hos Patricia, madde, jossan o linda var oxå där. vi hade det trevligt tycker jag :) Nu ska jag städa mitt rum hade jag tänkt det ser inte så jättebra ut här innne nämligen. jAg har inte städat på ett tag :P

Inspiration

A Day in the Life of Fergie, Kipling handbags, Los Angeles

Jamie Lynn och hennes mage

image913
Stor börjar magen bli nu :)

Inspiration

image912

önske outfit

image911

When the top of the world falls on you

Nu äntligen går det att blogga igen! Kom ju hem i söndags då jag skulle logga in för att blogga lite men det funkade ju inte som ni nog alla vet. Idag var det skola som vanligt o efteråt så åkte jag o linda o solade o sen cyklade jag hem. Lägger in en liten bild som jag pillrade med igår.

image910

RSS 2.0