It drives me crazy

Midsommarhelgen var lyckat, mycket roligt blev det på kryssningen med tjejerna. Sena kvällar oxå, väldigt sent på lördagen då vi aldrig gick o la oss utan det blev en timmes tupplur efter fruksot istället för sen skulle vi av båten och hem till enköping igen. idag var det jobb igen, inte så många barn på dagis idag så det var lungt. Man blir lite trött av att inte vara syselsatt med något. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på men sängen och tv:n ser väldigt lockande ut :)

Första dagen

idag var det somsagt första dan på jobbet, det gick bra. Många söta barn. Även om det blev lite långtråkit ibland, man är ju inte sysselsatt hela tiden när man jobbar på dagis, det var mycket bara sitta o hålla kolla på barnen. Och massa 5åringar som klänger på en kan även bli lite jobbigt i längden. Men jag tror nog attt dessa tre veckor säkert går fort. Nu kolalr jag lite på oc o sen blir det tidigt i säng, jag börjar kl 8 imorrn, puss!

It's 'cause you took my breath away

15~81.jpg
Rachel Bilson - Seventeen Magazine

Dåligt med bloggning blir det och de tre veckorna här framöver lär det inte bli någon större förbättring, jag börjar jobba imorrgon så då kommer jag vara upptagen större delen av dagarna. Det ska bli lite läskit, särskilt första dagen när allting är nytt men det blir säkert bra skulle jag tro, tre veckor med massa småbarn på ett dagis, kan det bli bättre? :) Ser fram emot fredag iaf då jag, Linda, jossan o patricia åker på kryssning. Ska bli kul. Puss på er!

Dagens look

Nicole Richie

Hade gjärna sett ut som Nicole idag, här
är hon fin i en Alexander Wang klänning.


It's over

Jaha, då har man gått ut nian då. jag har gått ut grundskolan, det känns lite ofattbart. I måndags hade vi våran avlutningsmiddag och igår var det skolavslutning med mycket tårar. Jag kunde inte sluta gråta, alla andra grät ju oxå så då blev det ju inte ättare att försöka sluta. Blev iaf väldigt nöjd med mina betyg, vilket känns bra.  Här är lite bilder.

       

Det kommer mera senare

Mischa is a butterfly

Click to view full size image Click to view full size image

Mischa var söt med vingar och målat ansikte på Disney-sponsored "A Time for Heroes" Charity Event igår :)

Dagens look

Klicka för stor bild

Rachel Bilson

Dagens bild



Mary-Kate Olsen i ELLE US

The way we were

Idag är vi lediga, vi har ingen mer skola alls nu. Det känns skönt men ändå lite ledsamt. ja menar jag ska lixom sluta på kunskapskolan o börja på en ny skola i höst. Hur läskit är inte det?? Aja, ikväll jag vi iaf våran avslutningmiddag/bal lr vad man ska kalla det. jag ska försöka locka mitt hår o sen försöka göra mig lite fin :) hehe. Puss på er!

Dagens look

Joy Bryant

Joy Bryant

Snickare ska jag nog inte bli

idag har jag varit snickare. Jag hr kommit fram till att det nog inte är något yrke jag ska satsa på. Jag och syster har gjort en ny, större hage till mina små pluttkaniner. Det uppskattades nog mkt skulle jag tro. det är det dagen har gått till, vi höll på i timmar :) Nu sitter jag och målar fransk manikyr på min lösnaglar eftersom de blivit slitna i topparna. Imorrn är det avslutningsmidda oxå, hoppas det blir kul.

Dagens look

Emmanuelle Chriqui

Emmanuelle Chriqui

I hate to look into those eyes

Har inte bloggat de senaste två dagarna men deet har sin förklaring, i onsdags så åkte vi till stockholm och gick på grönan, vi var där hela dagen oc kom inte hem förrän vid tolv så det var lite sent och jag var väldigt trött. O så himla mycket folk det var på bussen från grönan till centralen ska jag ju inte tala om. Det kändes som om man var nerpackad i en stor låda med 100 andra människor. Sen tog vi tåget hem till lilla Enköping. Igår vart det studentfiranden, först var vi till Uppsala och grattade mina föräldrars kompisars son och sen bar det av hem igen o sen vidare till nästa ställe :) Tur att det inte var fler man kände iaf. Aja nu ska jag inte babbla på mer, ha det bra! Puss

Dagens look

Nicole Richie

Nicole Richie.

nyheter från cocoo.se


I keep thinking times will never change

Då blev man lite fräknigare idag oxå då. Det blev stranden och några dopp i sjön med Linda och Patricia, mysigt mysigt. Jag hoppas vädret håller i sig så här till skolavslutningen och så. Det är ju inte så kul om det blir dåligt väder då. ååh jag vill inte tänka på att jag snart slutar nian och ska börja på gymnasiet i höst. Läskit. Nu vet jag inte iktigt vad jag ska hitta på, fast jag behöver städa, så det blir aksnke att jag tar och gör det. ser hemskt ut i mitt rum. Puss på er!

RSS 2.0