Right back where we started from

Nu har jag agnska precis kommit hem från jossan, vi har varit på gill natta på stan ochs en åkte vi hem till jossan o myste lite. Och nu så är jag alltså hemma igen, linda är med oxå, hon ska sova här är det tänkt. Nu ska vi tvätta bort sminket o sen blir det lite Simple life.

Here's how the story goes

Som ni kanske ser så har jag en ny header här på bloggen, jag tyckte det var dags att göra om lite. idag har jag inte gjort så mycket alls o jag har inga planer in för kvällen heller, tråkigt nog. Blir väl nån film eller så. Nu tänkte jag ta lite bilder på mina nya kläder så att jag kan lägga ut det här på bloggen.


Ninus är svart, men han blir gulligt solblekt på sommaren som ni kanske ser


Can you hear me cry?

Igår var jag som sagt och shoppade med Linda, det blev i västerås. jag köpte en del grejer, eller kläder rättare sagt. jag tänkte lägga ut lite bilder på dom senare. idag har jag och syster bakat bröd, eller det är till o me inte riktigt klar än, vi har det fortfarande i ugnen. Förhoppningsvis så blir det bra iaf. Annars så har dagens inte bestått av så mkt mer, förutom lite guitar hero.

Click to view full size image

Mischa Barton - ASOS Magazine

Inspiration

Rachel Bilson

You know I looked around, for faces I'd know



Nu var det ett tag sedan jag bloggade, men jag har helt enkelt inte känns för det o då har det inte blivit så. Det känns som om sommarn kommer att ta slut inan den ens har börjat. ja nmenar det var ju bara härom dagen som det började bli varmt o skönt. Och om typ tre veckor så börjar skolan igen. Vilket jag tycker ska bli både roligt och otroligt läskigt. Ny skola lixom. man får helt enkelt ta vara på det man har kvar av ledigheten. idag har jag inte några planer på vad jag ska göra alls, men immorn bär det av till sthlm med linda. Vi ska shoppa upp alla pengar vi tjänat den här sommaren :) Nedå men en del kommer vi nog göra av med. ha det så bra! Puss

RSS 2.0