if you weren't real I would make you up

image795
Sitter här och knåpar på en header samtidigt som OC körs förfullt på DVD spelaren, började om och kollade från början idag. Är på andra avsnittet nu "The model home". Ganska bra avsnitt, fast det finna ju bättre. Jag tycker att första avsnittet är ett bland dom bästa på säsong ett, det är ju då alltig börjar lixom. Jag kollade på slutet av säsong fyra härom dagen, jag satt och bölade som en liten unge. Jag förstår inte hur den här serien kan få en att gråta så himla mycket, när summer ger Julie berlocken med ett foto med marissa i så går det ju lixom bara inte att hålla tårarna tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Josefine M

Jag grät hela sista avsnittet när det gick på tv bara för att jag visste att det var sista asnittet!! Jag höll på att bryta ihop när Ryan ser Marissa när han kör iväg från huset för sista gången :'P
Fast det värsta är säsongsavslutningen av säsong 1, jag kan se det hur många gånger som helst och gråter varje gång ändå!!
The OC, it's not just a show! It's a lifestyle :)

2008-01-01 @ 21:41:23
URL: http://hall0nmojs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0