Mina skönhetstips!

Här är 4 av mina bästa skönhetstips!

1. Trist och glanslöst hår?
För att hålla håret i topptrim kan man göra en hårinpackning ungefär en gång i veckan, det ger lyster och glans till håret på nolltid!
ELVITAL ANTI-BREAKAGE hårinpackning
2. Plutiga läppar
Att få så där härligt plutiga läppar är inte särskilt svårt, lägg en linje med en läpppenna precis utanför din läpplinje, sen målar du läpparna med läppstift eller läppglans, ta lite på fingret och dutta dit! Välj ljusa färger med mycket skimmer!

3. Peeling!
Något jag inte kan leva utan är en kroppstvål med peelande effekt, det får bort all gammal hud och huden får en ny lyster!
Papaya Body scrub

4. Ansiktsmask
Att huden i vårt ansikte hålls ren och fräch är ju väldigt viktigt. Därför brukar jag göra lägga en ansiktsmask då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0