Tagen!

Jag har blivit tagen av Sanna och ska därför skirva sex underliga/egendomliga saker om mig själv.

1. Jag har ett beroende av att kolla på OC.
2. Jag tycker att Mischa Barton och Nicole richie är bland dem vackraste kändisarna (tjejer)
3. Och Johnny depp är absolut den snyggaste (killar)
4. Jag försökte läsa den första Harry Potter boken en gång med det gick inte!
5. jag är beroende av Lypsyl, klarar inte en dag utan det!
6. Min kanin ninus fick sitt namn genom att jag trodde att det var en tjej o hade döpt honnom till Nina.



REGLER: ( för utmaningen )
Varje person börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


Jag utmanar:
Linda
Madde
Dena
Johanna

Josie
Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: jag med (: såå tråkigt att det slutat :(

2007-07-01 @ 17:16:25
URL: http://p0se.blogg.se
Postat av: Dena

de var kul! men måste man göra haha ;P

2007-07-01 @ 22:21:10
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0