Lördag


Idag har jag varit hos min faster och farbror, jag hjälpte min faster att ta hand om mina kusinbarn. Dem är såå söta!! Vi gick ner till hamnfestivalen och Vilhelm åkte några karuseller. När vi kom tillbaka kollade vi lite på musse pigg sen matade jag Ella med lammgryta från burk, mums! Lite senare kom även mina föräldrar dit o vi grillade lite, när Ella skulle sova så gav jag henne välling o sen somnade hon sött!

Nu sitter jag o äter Kex Choklad o kollar på OC. The countdown, på säsong ett, ett av dem bästa avsnitten på säsong ett enligt mig!

Ha det bra //Bea


Kommentarer
Postat av: Dena

älskar ryan & marissas nyårskyss säsong 1! så bra musik och oliver blir sur o allt ;D

2007-07-01 @ 22:23:08
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0