Enter the demon

Sitter och kollar på Förhäxad, Pheboe och Paige har precis bytt kroppar, roligt avsnitt HAHA. Jag har varit hemma från skolan idag, mår inget bra. Har hostat o haft ont i halsen hela dagen, inte så roligt direkt. Jag har spenderat största delen av min dag framför tv:n. Jag har iof pluggat lite oxå, musik. Det är ganska roligt, vi ska skriva typ en uppsats om nått som har med musik att göra. JAg skriver om musiken i Lejonkungen, jag blev typ klar idag tror jag. Har skickat in det till min lärare så att han kan kolla ifall det är MVG lr inte för annars måste jag fixa till den så att det blir det.

image724

Kommentarer
Postat av: patricia

krya på dig hjärtat.. älskar dej !

2007-11-16 @ 22:22:54
URL: http://patriciamaurd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0