Jag och min godispåse är bästa vänner :)

Sitter här o äter godis, gott! Idag har jag städat och slappat, mest suttit vid datorn och sen har jag kollat på en film. Jag har inte plugagt ett skit, inte bra.. Men jag har bara inte orkat, det e så himla tråkit o jag ahr ju lov. Nu ska jag antingen kolla på Idol eller bryta min OC paus jag a har inte bestämt mig ännu. Idol e ju ganska bra men det e ju typ inga som e bra så då e det inte lika kul. Jag tänkte börja om och kolla på OC från början "who are you? Whoever you want me to be" Hihi, jag blir glad av att kolla på det :) Nu sk ajg nog ta med min godispåse ner till mamma o alexandra, o kolla på Idol.

puss och Kram //bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0