Ny design igen :)

Nu har jag gjort om designen på bloggen igen, vad tycks? Jag blev ganska nöjd. Säg gärna till om det är något ni tycker ser konstigt ut. Idag har jag inte gjort nått alls o jag hade inte tänkt att göra det heller. Jag, min syster och min mamma har kollat på två avsnitt av OC, det sista på första säsongen och det sista på andra. Mamma e helt fast i OC nu, man blir ju det om man väl börjar titta. Nu sitter jag o lyssnar på julmusik, man får så himla starka julkänslor om man tittar ut o ser all snö. Det e så härligt! nu ska jag gå ut till mina små kaniner tänkte jag, ta lite kort på gullegrisarna. Jag lägger ut dom på bloggen sen i så fall så håll utkik. Sen måste jag tyvärr plugga, suck!

Puss och Kram //Bea

Här är lite vinterbilder från både förra året och några år innan:


Kommentarer
Postat av: patricia

BEA!!!!! usch vilken ful bild på mig!

2007-11-11 @ 16:23:29
URL: http://patriciamaurd.blogg.se
Postat av: Sandra

Jättefin design, och väldigt roliga bilder:)

2007-11-11 @ 18:50:23
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0