All Halliwell's Eve

Nu har jag gjort om designen på bloggen lite granna, jag blev ganska nöjd men det känns som att det är något som fattas. Vad tycker ni om den nya designen? Idag har jag lämnat in tekniken som jag jobbat på hela veckan, vi skulle göra en husritning och huset skulle vara så miljövänligt som möjligt. Sedan skulle vi skriva en text om hur huset var miljövänligt. Väldigt jobbigt!.. NU kollar jag lite på Förhäxad medan jag bloggar lite, det var länge sedan jag tog fram förhäxadboxarna och det är ju alltid roligt att kolla på sådant man inte kollat på på länge. Ikväll planerar jag att kolla på Idol och ta det lungt, för hoppningsvis ska vi även äta något gott. Min syster och hennes pojkvän är och handlar nu så när de kommer hem ska det väl lagas mat. Imorrn ska vi fira min mamma som fyller år på Måndag, då kommer väl hela tjocka släckten vilket jag inte har något emot, det brukar vara riktigt trevligt.

Ha det jättebra! /Bea

Kommentarer
Postat av: patricia

ha så trevligt!

2007-10-19 @ 18:38:14
URL: http://patriciamaurd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0