Filmtips - Just like heaven

Igår köpte jag filmen Just like heaven, jag och mamma var och handlade på Coop och då såg jag att den bara kostade 89:- så då köpte jag den. Jag har läst boken förrut och jag tyckte att den var jättebra och sedan dess har jag velat sett filmen.

DVD Film: Just Like Heaven

Handling: Reese Witherspoon spelar huvudrollen i den andliga romantiska komedin Just Like Heaven. När David (Mark Ruffalo) hyr en ny lägenhet är sällskap det sista han önskar sig. Då dyker Elizabeth (Reese Witherspoon) upp och hävdar att lägenheten är hennes...till dess att hon försvinner rakt framför ögonen på honom. Han är övertygad om att hon är ett andeväsen. Hon är övertygad om att hon fortfarande är vid liv. Medan de söker efter sanningen om Elizabeths förflutna utvecklas deras förhållande från irritation till romantik. Denna förtjusande film med Jon Heder i en av birollerna har av kritikerna rosats som en "intelligent romantisk komedi".

Filmen var jättebra, den var romantisk och sorglig. Jag grät vid flera tillfällen, när det var sorgligt och när det var lyckligt. Jag e inte så bra på att hålla tårarna inne när jag ser på känslosamma filmer. Jag rekomenderar alla att se denna underbara film!

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst e den bra! Kram

2007-09-23 @ 11:03:38
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se
Postat av: Sandra(du vet)

Jag såg också den för ett tag sen, den är jättebra! kram

2007-09-23 @ 12:10:31
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0