Why do things have to be so complicated?

Eric Broms » Jaime King » 1
Bild: LundLund



Nu har det inte blivit så mycket bloggning på siståne. Men det har sina orsaker. de senaste dagarna har varit lite kaotiska. jag började ju nämligen på en skola i västerås i onsdags men där trivdes jag inte alls och det gjorde inte min kompis heller. Så nu har vi bytt skola till Westerlundska här i enköping men vi har inte börjat än. Måndag bli första dagen. Väldigt krongligt blev allting nu men för hoppningsvis kommer det att ordna sig nu.

Kommentarer
Postat av: Patricia

vi får väl hoppas är allt blir bra nu på w-lunska, men det tror jag nog : ) puss

2008-08-23 @ 20:55:58
URL: http://patriciaaas.blogg.se/
Postat av: Emma

sv; Aa eller hur! Fan, den är typ efterlängtad av 40 milj människor! Fin bloggdesign gumman :D <3

2008-08-24 @ 19:50:25
URL: http://crashbangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0