if you ever make a mess, I'll do anything for you

Kom precis hem från gymmet, var skönt att träna faktiskt. Förrutom när jag skulle gå därifrån då jag gick in i en skåpdörr, nu har jag västa bulan i huvudeet, inte så skönt. Nu måste jag skriva en slutreflekttion till hemkunskapen vi hade när vi var i falun. CP datorn sparade inte förrut så jag måste skriva om allt!! Hatar min freakin dator, inte bara för att den inte sparar men den är så fucking trög. det tar den typ ett år att öppna ett worddokument, nu överdrev jag lite men men.. har så jävla tråkit, jag behöver musik, men jag har ingen bra musik. Aja får väl lyssna på det gamla vanliga. Nu ska jag ta o skriva den här himla startreflektionen så jag får det gjort någongång.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Va positiv du verkar va.:P Hoppas det går bra och att datorn sparar det den här gången.

2008-02-05 @ 19:23:31
URL: http://jjosefinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0