painkillers for breakfast

Igår blev det inget bloggabnde, vi kom hem ganska sent o då orkade jag inte sätta mig vid datorn, istället kollade jag lite på Vänner. Idag har jag hemstudiedag vilket betyder att jag ska studera hemma, så jag ska väl start sätta igång med det så att jag får något gjort. Ska försöka med att börja plugga klockan elva o då får jag göra endast det i några timmar, sen får jag göra vad jag vill ett tag o sen ska jag plugga igen. Vet inte om det kommer att funka men jag måste ju försöka med nått annars blir det bara att jag sitte o gör annant hela dagen o det får jag inte göra. Har mycket o gö i skolan nu så jag har inte tid att göra ingenting.

image814
Detta var min frukost idag, det var riktigt gott :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Såg gott ut! Hoppas ni hade det jätteroligt där uppe! Måste också försöka hita på nått nytt sätt att lägga upp det på! Kram!

2008-02-04 @ 10:44:36
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0